FAQS
Här är svaren på några vanliga FRÅGOR som ska hjälpa dig
Betalning och fakturering
Hur kan jag betala?
Så fort du slutför ditt köp och klickar på betalning kommer det att dyka upp ett betalningsfönster.
Hur får jag min faktura?
Din faktura får du skickad direkt från Epay till den e-postadress som du har angett i ordern.
LEVERANS OCH ORDERHANTERING
Hur lång tid tar det innan jag får min beställning?
På Getspecial.se gör vi allt för att du ska få dina varor så snabbt som möjligt! Leveranstiden beräknas från det att paketet skickas ut från vårt kontor ((Alla beställningar som beställs före 15:00 skickas samma dag (gäller måndag-fredag))). Genomsnittlig leveranstid för standardleverans är 1 - 2 arbetsdagar till postnummer under 850 00 (söder om Sundsvall, ej Gotland) 2 - 3 arbetsdagar till postnummer över 850 00 i eller kring tätort samt hela Gotland., medan DHL expressleverans tar mellan 24 och 48 timmar (ej helger och högtider). Leveransen med DHL kan dock ta längre tid till vissa delar av Sverige.
Kan jag välja en annan leveransadress?
Ja det är naturligtvis möjligt att välja en annan leveransadress när du gör beställningen. Lägg bara till den adress du vill använda för leveransen i kassan. Vi tar hand om resten!
Vad händer om paketet inte kommer inom en vecka?
Kontakta oss på info@getspecial.se och skicka oss ditt ordernummer. Vi kommer att kontrollera din beställning och gör vårt bästa för att se till att ditt paket når fram till dig.
SPECIALANPASSNING OCH MISSTAG
Om jag har gjort ett misstag med min beställning, kan jag ändra det?
Misstag händer! Om det har gått mindre än två timmar sedan du beställt din gåva så kan du ringa oss och vi försöker därefter ändra beställningen. Om det objekt som du har beställt redan gått i produktion så kan vi inte göra några ändringar.
RETURER OCH AVBESTÄLLNINGAR
Kan jag returnera mitt objekt om det är anpassat?
Tyvärr kan vi inte acceptera returer av specialanpassade presenter, såvida det inte är problem med själva produkten. Kontakta oss gärna via telefon eller e-post så kommer vi att försöka lösa problemet.
Min beställning har kommit och den är sönder - hjälp!
Eftersom vi är en webbshop och inte har en butik som du kan gå till är det snabbaste och enklaste sättet för oss att hjälpa till med en skadad produkt om vi får se ett foto av den. Vänligen skicka ett mail till info@getspecial.se och bifoga ett foto av den trasiga produkten så ska vi göra vårt bästa för att försöka lösa problemet.