FAQS

Här är svaren på några vanliga FRÅGOR som ska hjälpa dig

 

Betalning och fakturering

Hur kan jag betala?

Så fort du slutför ditt köp och klickar på betalning kommer det att dyka upp ett betalningsfönster.

Hur får jag min faktura?

Din faktura får du skickad direkt från Epay till den e-postadress som du har angett i ordern.

LEVERANS OCH ORDERHANTERING

Hur lång tid tar leveransen av min beställning?

Alla beställningar som beställs före 17:00 skickas samma dag (gäller måndag-fredag). Du kan se mer information om detta i kundvagnen och i din e-postbekräftelse. Vi använder Postnord för våra leveranser. När din beställning skickas får du en leveransbekräftelse via e-post med all information om hur din order kommer att levereras till dig.

Kan jag välja en annan leveransadress?

Ja det är naturligtvis möjligt att välja en annan leveransadress när du gör beställningen. Lägg bara till den adress du vill använda för leveransen i kassan. Vi tar hand om resten! 

Vad händer om paketet inte kommer inom en vecka?

Kontakta oss på info@getspecial.se och skicka oss ditt ordernummer. Vi kommer att kontrollera din beställning och gör vårt bästa för att se till att ditt paket når fram till dig.

SPECIALANPASSNING OCH MISSTAG

Om jag har gjort ett misstag med min beställning, kan jag ändra det?

Misstag händer! Om det har gått mindre än två timmar sedan du beställt din gåva så kan du ringa oss och vi försöker därefter ändra beställningen. Om det objekt som du har beställt redan gått i produktion så kan vi inte göra några ändringar.

RETURER OCH AVBESTÄLLNINGAR

Kan jag returnera mitt objekt om det är anpassat?

Tyvärr kan vi inte acceptera returer av specialanpassade presenter, såvida det inte är problem med själva produkten. Kontakta oss gärna via telefon eller e-post så kommer vi att försöka lösa problemet.

Min beställning har kommit och den är sönder - hjälp!

Eftersom vi är en webbshop och inte har en butik som du kan gå till är det snabbaste och enklaste sättet för oss att hjälpa till med en skadad produkt om vi får se ett foto av den. Vänligen skicka ett mail till info@getspecial.se och bifoga ett foto av den trasiga produkten så ska vi göra vårt bästa för att försöka lösa problemet.